prikaz prve stranice dokumenta Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama:  utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije
No public access
master's thesis
Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije

Stanić, Monika
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Stanić, M. (2014). Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, Monika. "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, Monika. "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, M. (2014). 'Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić M. Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2014 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

M. Stanić, "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Please login to the repository to save this object to your list.