prikaz prve stranice dokumenta Pristupi učitelja darovitim učenicima u jezično-lingvističkom području na satu Hrvatskoga jezika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pristupi učitelja darovitim učenicima u jezično-lingvističkom području na satu Hrvatskoga jezika

Brico, Jelena
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Brico, J. (2020). Pristupi učitelja darovitim učenicima u jezično-lingvističkom području na satu Hrvatskoga jezika (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:134294

Brico, Jelena. "Pristupi učitelja darovitim učenicima u jezično-lingvističkom području na satu Hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:134294

Brico, Jelena. "Pristupi učitelja darovitim učenicima u jezično-lingvističkom području na satu Hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:134294

Brico, J. (2020). 'Pristupi učitelja darovitim učenicima u jezično-lingvističkom području na satu Hrvatskoga jezika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:134294

Brico J. Pristupi učitelja darovitim učenicima u jezično-lingvističkom području na satu Hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2020 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:134294

J. Brico, "Pristupi učitelja darovitim učenicima u jezično-lingvističkom području na satu Hrvatskoga jezika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:134294

Please login to the repository to save this object to your list.