prikaz prve stranice dokumenta Inkluzija u kontekstu pedagoških standarda ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Inkluzija u kontekstu pedagoških standarda ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj

Đurić, Paulina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Đurić, P. (2021). Inkluzija u kontekstu pedagoških standarda ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:600536

Đurić, Paulina. "Inkluzija u kontekstu pedagoških standarda ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:600536

Đurić, Paulina. "Inkluzija u kontekstu pedagoških standarda ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:600536

Đurić, P. (2021). 'Inkluzija u kontekstu pedagoških standarda ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 19 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:600536

Đurić P. Inkluzija u kontekstu pedagoških standarda ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2021 [cited 2021 October 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:600536

P. Đurić, "Inkluzija u kontekstu pedagoških standarda ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:600536

Islandora Bookmark - Please login to use this feature