Scientific paper - Original scientific paper
Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali
Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 41-52. urn:nbn:hr:141:419135


Cite this document

Romstein, K. & Sekulić Majurec, A. (2015). Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali. Pedagogijska istraživanja, 12. (1-2), 41-52. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135

Romstein, Ksenija and Ana Sekulić Majurec. "Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali." Pedagogijska istraživanja, vol. 12, no. 1-2, 2015, pp. 41-52. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135

Romstein, Ksenija and Ana Sekulić Majurec. "Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali." Pedagogijska istraživanja 12, no. 1-2 (2015): 41-52. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135

Romstein, K. and Sekulić Majurec, A. (2015) 'Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali', Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), pp. 41-52. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135 (Accessed 30 September 2024)

Romstein K, Sekulić Majurec A. Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2015 [cited 2024 September 30];12(1-2):41-52. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135

K. Romstein and A. Sekulić Majurec, "Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali", Pedagogijska istraživanja, vol. 12, no. 1-2, pp. 41-52, 2015. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135. [Accessed: 30 September 2024]

Please login to the repository to save this object to your list.