undergraduate thesis
Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo

Hornung, Nikolina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Hornung, N. (2024). Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436

Hornung, Nikolina. "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436

Hornung, Nikolina. "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436

Hornung, N. (2024). 'Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 08 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436

Hornung N. Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2024 [cited 2025 April 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436

N. Hornung, "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.