prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe
No public access
master's thesis
Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe

Grgić, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Grgić, I. (2014). Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:804311

Grgić, Ivana. "Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:804311

Grgić, Ivana. "Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:804311

Grgić, I. (2014). 'Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:804311

Grgić I. Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2014 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:804311

I. Grgić, "Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:804311

Islandora Bookmark - Please login to use this feature