No public access
master's thesis
Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi

Terezija Matić (2014)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document

Matić, T. (2014). Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:659294

Matić, Terezija. "Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:659294

Matić, Terezija. "Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:659294

Matić, T. (2014). 'Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 14 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:659294

Matić T. Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2014 [cited 2019 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:659294

T. Matić, "Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:659294