Šebalj, A. (2017). Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654
Šebalj, Andrea. "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654
Šebalj, Andrea. "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654
Šebalj, A. (2017). 'Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 18 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654
Šebalj A. Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2017 [cited 2025 February 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654
A. Šebalj, "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654