master's thesis
Comprehension strategies applies in reading of informational texsts with young learners

Andrea Šebalj (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Department of Philology
Cite this document

Šebalj, A. (2017). Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, Andrea. "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, Andrea. "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, A. (2017). 'Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 17 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj A. Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2017 [cited 2019 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

A. Šebalj, "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654