master's thesis
Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi

Šebalj, Andrea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Department of Philology

Cite this document

Šebalj, A. (2017). Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, Andrea. "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, Andrea. "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, A. (2017). 'Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 01 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj A. Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2017 [cited 2020 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

A. Šebalj, "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Islandora Bookmark - Please login to use this feature