No public access
master's thesis
Future teachers' attitudes to the application of information and communication technology in the education of students with special needs

Antonija Svetaljski (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Department of Natural Sciences
Cite this document

Svetaljski, A. (2018). Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Svetaljski, Antonija. "Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Svetaljski, Antonija. "Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Svetaljski, A. (2018). 'Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 22 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Svetaljski A. Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2018 [cited 2020 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

A. Svetaljski, "Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Islandora Bookmark - Please login to use this feature