prikaz prve stranice dokumenta Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama
No public access
master's thesis
Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama

Svetaljski, Antonija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Department of Natural Sciences

Cite this document

Svetaljski, A. (2018). Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Svetaljski, Antonija. "Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Svetaljski, Antonija. "Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Svetaljski, A. (2018). 'Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Svetaljski A. Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2018 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

A. Svetaljski, "Stavovi budućih učitelja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170722

Islandora Bookmark - Please login to use this feature