prikaz prve stranice dokumenta Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju

Marjanović, Anita
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Department of Social Sciences

Cite this document

Marjanović, A. (2015). Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:129617

Marjanović, Anita. "Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:129617

Marjanović, Anita. "Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:129617

Marjanović, A. (2015). 'Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 26 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:129617

Marjanović A. Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2015 [cited 2024 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:129617

A. Marjanović, "Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:129617

Please login to the repository to save this object to your list.