prikaz prve stranice dokumenta Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprostavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprostavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica

Bajer, Ana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Bajer, A. (2018). Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprostavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170034

Bajer, Ana. "Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprostavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170034

Bajer, Ana. "Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprostavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170034

Bajer, A. (2018). 'Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprostavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170034

Bajer A. Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprostavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2018 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170034

A. Bajer, "Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprostavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:170034

Please login to the repository to save this object to your list.