Matanči, M. (2018). Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222
Matanči, Matea. "Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222
Matanči, Matea. "Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222
Matanči, M. (2018). 'Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222
Matanči M. Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2018 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222
M. Matanči, "Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222