master's thesis
The relationshio between self-assessment of teachers and evaluation of good education practice by students of Faculty of Education

Matea Matanči (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document...

Matanči, M. (2018). Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222

Matanči, Matea. "Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222

Matanči, Matea. "Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222

Matanči, M. (2018). 'Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 17 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222

Matanči M. Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2018 [cited 2019 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222

M. Matanči, "Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj obrazovnoj praksi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:812222