Scientific paper - Original scientific paper
Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha

Vrdoljak, Gabrijela; Velki, Tena (2012)
Cite this document...

Vrdoljak, G. & Velki, T. (2012). Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 14. (4), 799-815. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839

Vrdoljak, Gabrijela and Tena Velki. "Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha." Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, vol. 14, no. 4, 2012, pp. 799-815. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839

Vrdoljak, Gabrijela and Tena Velki. "Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha." Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje 14, no. 4 (2012): 799-815. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839

Vrdoljak, G. and Velki, T. (2012) 'Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha', Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 14(4), pp. 799-815. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839 (Accessed 19 March 2019)

Vrdoljak G, Velki T. Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje [Internet]. 2012 [cited 2019 March 19];14(4):799-815. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839

G. Vrdoljak and T. Velki, "Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha", Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, vol. 14, no. 4, pp. 799-815, 2012. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839. [Accessed: 19 March 2019]