master's thesis
Methods of motivating reading and development of narrative skills of younger school-age children

Katarina Mikić (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document

Mikić, K. (2016). Metode poticanja čitanja i razvoj pripovjednih sposobnosti učenika mlađe školske dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:260307

Mikić, Katarina. "Metode poticanja čitanja i razvoj pripovjednih sposobnosti učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:260307

Mikić, Katarina. "Metode poticanja čitanja i razvoj pripovjednih sposobnosti učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:260307

Mikić, K. (2016). 'Metode poticanja čitanja i razvoj pripovjednih sposobnosti učenika mlađe školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 09 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:260307

Mikić K. Metode poticanja čitanja i razvoj pripovjednih sposobnosti učenika mlađe školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2016 [cited 2019 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:260307

K. Mikić, "Metode poticanja čitanja i razvoj pripovjednih sposobnosti učenika mlađe školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:260307

Islandora Bookmark - Please login to use this feature