master's thesis
Principles of homeland areas within Croatian language classes, from first to fourth grade of primary school

Josipa Didić (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document

Didić, J. (2016). Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:948471

Didić, Josipa. "Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:948471

Didić, Josipa. "Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:948471

Didić, J. (2016). 'Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 18 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:948471

Didić J. Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2016 [cited 2019 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:948471

J. Didić, "Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:948471