prikaz prve stranice dokumenta Terenska nastava kao način uspješnog učenja prirodoslovnih sadržaja u razrednoj nastavi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Terenska nastava kao način uspješnog učenja prirodoslovnih sadržaja u razrednoj nastavi

Dundović, Kristina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Dundović, K. (2016). Terenska nastava kao način uspješnog učenja prirodoslovnih sadržaja u razrednoj nastavi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:630341

Dundović, Kristina. "Terenska nastava kao način uspješnog učenja prirodoslovnih sadržaja u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:630341

Dundović, Kristina. "Terenska nastava kao način uspješnog učenja prirodoslovnih sadržaja u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:630341

Dundović, K. (2016). 'Terenska nastava kao način uspješnog učenja prirodoslovnih sadržaja u razrednoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:630341

Dundović K. Terenska nastava kao način uspješnog učenja prirodoslovnih sadržaja u razrednoj nastavi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:630341

K. Dundović, "Terenska nastava kao način uspješnog učenja prirodoslovnih sadržaja u razrednoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:630341

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.