prikaz prve stranice dokumenta Odnos igranja različitih vrsta računalnih igara i emocionalna inteligencija u kasnom djetinjstvu i adolescenciji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Odnos igranja različitih vrsta računalnih igara i emocionalna inteligencija u kasnom djetinjstvu i adolescenciji

Lučić, Klara
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Lučić, K. (2020). Odnos igranja različitih vrsta računalnih igara i emocionalna inteligencija u kasnom djetinjstvu i adolescenciji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:297027

Lučić, Klara. "Odnos igranja različitih vrsta računalnih igara i emocionalna inteligencija u kasnom djetinjstvu i adolescenciji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:297027

Lučić, Klara. "Odnos igranja različitih vrsta računalnih igara i emocionalna inteligencija u kasnom djetinjstvu i adolescenciji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:297027

Lučić, K. (2020). 'Odnos igranja različitih vrsta računalnih igara i emocionalna inteligencija u kasnom djetinjstvu i adolescenciji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:297027

Lučić K. Odnos igranja različitih vrsta računalnih igara i emocionalna inteligencija u kasnom djetinjstvu i adolescenciji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:297027

K. Lučić, "Odnos igranja različitih vrsta računalnih igara i emocionalna inteligencija u kasnom djetinjstvu i adolescenciji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:297027

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.