prikaz prve stranice dokumenta Odnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Odnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole

Trnak, Dajana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Trnak, D. (2021). Odnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:024191

Trnak, Dajana. "Odnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:024191

Trnak, Dajana. "Odnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:024191

Trnak, D. (2021). 'Odnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:024191

Trnak D. Odnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2021 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:024191

D. Trnak, "Odnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:024191

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.