prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece rane školske dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece rane školske dobi

Pandurić, Ena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Pandurić, E. (2019). Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece rane školske dobi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:860197

Pandurić, Ena. "Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece rane školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:860197

Pandurić, Ena. "Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece rane školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:860197

Pandurić, E. (2019). 'Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece rane školske dobi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:860197

Pandurić E. Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece rane školske dobi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:860197

E. Pandurić, "Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece rane školske dobi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:860197

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.