prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi

Grbeša, Ana-Marija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Grbeša, A. M. (2019). Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825

Grbeša, Ana Marija. "Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825

Grbeša, Ana Marija. "Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825

Grbeša, A. M. (2019). 'Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825

Grbeša AM. Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825

A. M. Grbeša, "Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.