prikaz prve stranice dokumenta Taktilni osjet kao nevizualni poticaj za likovni izraz učenika razredne nastave
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Taktilni osjet kao nevizualni poticaj za likovni izraz učenika razredne nastave

Bodlović, Valentina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Bodlović, V. (2018). Taktilni osjet kao nevizualni poticaj za likovni izraz učenika razredne nastave (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:049266

Bodlović, Valentina. "Taktilni osjet kao nevizualni poticaj za likovni izraz učenika razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:049266

Bodlović, Valentina. "Taktilni osjet kao nevizualni poticaj za likovni izraz učenika razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:049266

Bodlović, V. (2018). 'Taktilni osjet kao nevizualni poticaj za likovni izraz učenika razredne nastave', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:049266

Bodlović V. Taktilni osjet kao nevizualni poticaj za likovni izraz učenika razredne nastave [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:049266

V. Bodlović, "Taktilni osjet kao nevizualni poticaj za likovni izraz učenika razredne nastave", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:049266

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.