prikaz prve stranice dokumenta Socioemocionalne teškoće djece s posebnim potrebama u redovnom razrednom okruženju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Socioemocionalne teškoće djece s posebnim potrebama u redovnom razrednom okruženju

Bagarić, Iva
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Bagarić, I. (2015). Socioemocionalne teškoće djece s posebnim potrebama u redovnom razrednom okruženju (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:916757

Bagarić, Iva. "Socioemocionalne teškoće djece s posebnim potrebama u redovnom razrednom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:916757

Bagarić, Iva. "Socioemocionalne teškoće djece s posebnim potrebama u redovnom razrednom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:916757

Bagarić, I. (2015). 'Socioemocionalne teškoće djece s posebnim potrebama u redovnom razrednom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:916757

Bagarić I. Socioemocionalne teškoće djece s posebnim potrebama u redovnom razrednom okruženju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2015 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:916757

I. Bagarić, "Socioemocionalne teškoće djece s posebnim potrebama u redovnom razrednom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:916757

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.