master's thesis
Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju
perspektiva učitelja

Gašić, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Gašić, I. (2019). Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247

Gašić, Ivana. "Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247

Gašić, Ivana. "Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247

Gašić, I. (2019). 'Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247

Gašić I. Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2019 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247

I. Gašić, "Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247

Islandora Bookmark - Please login to use this feature