Gašić, I. (2019). Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247
Gašić, Ivana. "Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247
Gašić, Ivana. "Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247
Gašić, I. (2019). 'Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247
Gašić I. Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247
I. Gašić, "Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju : perspektiva učitelja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:349247