master's thesis
Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi

Milašević, Martina (2015)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Milašević, M. (2015). Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, M. (2015). 'Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 14 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević M. Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2015 [cited 2020 July 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

M. Milašević, "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Islandora Bookmark - Please login to use this feature