prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi

Milašević, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Milašević, M. (2015). Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, M. (2015). 'Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 11 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević M. Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2015 [cited 2021 June 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

M. Milašević, "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Islandora Bookmark - Please login to use this feature