Milašević, M. (2015). Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660
Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660
Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660
Milašević, M. (2015). 'Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660
Milašević M. Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2015 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660
M. Milašević, "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660