prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi

Milašević, Martina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Milašević, M. (2015). Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, M. (2015). 'Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 02.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević M. Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2015 [pristupljeno 02.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

M. Milašević, "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.