No public access
master's thesis
Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije

Monika Stanić (2014)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document...

Stanić, M. (2014). Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, Monika. "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, Monika. "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, M. (2014). 'Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 20 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić M. Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2014 [cited 2019 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

M. Stanić, "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527