Rad nije dostupan
diplomski rad
Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije

Monika Stanić (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad...

Stanić, M. (2014). Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, Monika. "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, Monika. "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić, M. (2014). 'Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

Stanić M. Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2014 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527

M. Stanić, "Stavovi studenata različitih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama: utjecaj temeljnog obrazovanja studenata, znanja i empatije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:651527