master's thesis
The impact of physical activities during brain breaks on pupil's motivation for learning in class

Dijana Juren (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document

Juren, D. (2017). Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Juren, Dijana. "Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Juren, Dijana. "Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Juren, D. (2017). 'Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 18 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Juren D. Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2017 [cited 2020 January 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

D. Juren, "Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Islandora Bookmark - Please login to use this feature