master's thesis
The impact of physical activities during brain breaks on pupil's motivation for learning in class

Dijana Juren (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document...

Juren, D. (2017). Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Juren, Dijana. "Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Juren, Dijana. "Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Juren, D. (2017). 'Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 24 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

Juren D. Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2017 [cited 2019 August 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649

D. Juren, "Utjecaj kinezioloških aktivnosti tijekom mikropauze na motiviranost učenika za nastavu", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:333649