undergraduate thesis
Preschool teachers' role in encouraging peer interaction of autistic children

Natalia Dobsai (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Department of Social Sciences
Cite this document

Dobsai, N. (2017). Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173

Dobsai, Natalia. "Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173

Dobsai, Natalia. "Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173

Dobsai, N. (2017). 'Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 22 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173

Dobsai N. Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2017 [cited 2019 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173

N. Dobsai, "Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173