Dobsai, N. (2017). Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173
Dobsai, Natalia. "Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173
Dobsai, Natalia. "Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173
Dobsai, N. (2017). 'Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173
Dobsai N. Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173
N. Dobsai, "Uloga odgojitelja u poticanju vršnjačke interakcije kod djece s autizmom", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:722173