Karlak, M. & Velki, T. (2015). Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 17. (3), 635-658. doi: 10.15516/cje.v17i3.1759
Karlak, Manuela and Tena Velki. "Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku." Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, vol. 17, no. 3, 2015, pp. 635-658. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.1759
Karlak, Manuela and Tena Velki. "Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku." Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje 17, no. 3 (2015): 635-658. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.1759
Karlak, M. and Velki, T. (2015) 'Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku', Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 17(3), pp. 635-658. doi: 10.15516/cje.v17i3.1759
Karlak M, Velki T. Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje [Internet]. 2015 [cited 2025 April 05];17(3):635-658. doi: 10.15516/cje.v17i3.1759
M. Karlak and T. Velki, "Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku", Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, vol. 17, no. 3, pp. 635-658, 2015. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:406104. [Accessed: 05 April 2025]