Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku

Karlak, Manuela; Velki, Tena (2015)
Citirajte ovaj rad...

Karlak, M. i Velki, T. (2015). Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 17. (3), 635-658. doi: 10.15516/cje.v17i3.1759

Karlak, Manuela i Tena Velki. "Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku." Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, vol. 17, br. 3, 2015, str. 635-658. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.1759

Karlak, Manuela i Tena Velki. "Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku." Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje 17, br. 3 (2015): 635-658. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.1759

Karlak, M. i Velki, T. (2015) 'Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku', Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 17(3), str. 635-658. doi: 10.15516/cje.v17i3.1759

Karlak M, Velki T. Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje [Internet]. 2015. [pristupljeno 19.03.2019.];17(3):635-658. doi: 10.15516/cje.v17i3.1759

M. Karlak i T. Velki, "Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku", Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, vol. 17, br. 3, str. 635-658, 2015. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:406104. [Citirano: 19.03.2019.]