Professional paper - Professional paper
Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om
Klinička psihologija, 4 (2011), 1-2; 71-87. urn:nbn:hr:141:067466

Velki, Tena; Cimer, Renata

Cite this document

Velki, T. & Cimer, R. (2011). Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om. Klinička psihologija, 4. (1-2), 71-87. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466

Velki, Tena and Renata Cimer. "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om." Klinička psihologija, vol. 4, no. 1-2, 2011, pp. 71-87. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466

Velki, Tena and Renata Cimer. "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om." Klinička psihologija 4, no. 1-2 (2011): 71-87. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466

Velki, T. and Cimer, R. (2011) 'Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om', Klinička psihologija, 4(1-2), pp. 71-87. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466 (Accessed 27 September 2020)

Velki T, Cimer R. Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om. Klinička psihologija [Internet]. 2011 [cited 2020 September 27];4(1-2):71-87. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466

T. Velki and R. Cimer, "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om", Klinička psihologija, vol. 4, no. 1-2, pp. 71-87, 2011. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466. [Accessed: 27 September 2020]

Islandora Bookmark - Please login to use this feature