Velki, T. & Cimer, R. (2011). Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om. Klinička psihologija, 4. (1-2), 71-87. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466
Velki, Tena and Renata Cimer. "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om." Klinička psihologija, vol. 4, no. 1-2, 2011, pp. 71-87. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466
Velki, Tena and Renata Cimer. "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om." Klinička psihologija 4, no. 1-2 (2011): 71-87. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466
Velki, T. and Cimer, R. (2011) 'Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om', Klinička psihologija, 4(1-2), pp. 71-87. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466 (Accessed 01 October 2024)
Velki T, Cimer R. Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om. Klinička psihologija [Internet]. 2011 [cited 2024 October 01];4(1-2):71-87. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466
T. Velki and R. Cimer, "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om", Klinička psihologija, vol. 4, no. 1-2, pp. 71-87, 2011. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466. [Accessed: 01 October 2024]