Stručni rad - Stručni rad
Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om

Velki, Tena; Cimer, Renata (2011)
Citirajte ovaj rad...

Velki, T. i Cimer, R. (2011). Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om. Klinička psihologija, 4. (1-2), 71-87. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466

Velki, Tena i Renata Cimer. "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om." Klinička psihologija, vol. 4, br. 1-2, 2011, str. 71-87. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466

Velki, Tena i Renata Cimer. "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om." Klinička psihologija 4, br. 1-2 (2011): 71-87. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466

Velki, T. i Cimer, R. (2011) 'Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om', Klinička psihologija, 4(1-2), str. 71-87. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466 (Datum pristupa: 19.03.2019.)

Velki T, Cimer R. Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om. Klinička psihologija [Internet]. 2011. [pristupljeno 19.03.2019.];4(1-2):71-87. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466

T. Velki i R. Cimer, "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om", Klinička psihologija, vol. 4, br. 1-2, str. 71-87, 2011. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466. [Citirano: 19.03.2019.]