prikaz prve stranice dokumenta Stavovi i znanja studenata Učiteljskog studija i studija Kineziologije o prehrambenim i tjelesnim navikama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Stavovi i znanja studenata Učiteljskog studija i studija Kineziologije o prehrambenim i tjelesnim navikama

Visković, Zrinka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Visković, Z. (2019). Stavovi i znanja studenata Učiteljskog studija i studija Kineziologije o prehrambenim i tjelesnim navikama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:570728

Visković, Zrinka. "Stavovi i znanja studenata Učiteljskog studija i studija Kineziologije o prehrambenim i tjelesnim navikama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:570728

Visković, Zrinka. "Stavovi i znanja studenata Učiteljskog studija i studija Kineziologije o prehrambenim i tjelesnim navikama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:570728

Visković, Z. (2019). 'Stavovi i znanja studenata Učiteljskog studija i studija Kineziologije o prehrambenim i tjelesnim navikama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 19 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:570728

Visković Z. Stavovi i znanja studenata Učiteljskog studija i studija Kineziologije o prehrambenim i tjelesnim navikama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2019 [cited 2021 October 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:570728

Z. Visković, "Stavovi i znanja studenata Učiteljskog studija i studija Kineziologije o prehrambenim i tjelesnim navikama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:570728

Islandora Bookmark - Please login to use this feature