master's thesis
The influence of Montessori pedagogy on the development of child's positive self-image

Sanda Lukić (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document

Lukić, S. (2019). Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050

Lukić, Sanda. "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050

Lukić, Sanda. "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050

Lukić, S. (2019). 'Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 18 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050

Lukić S. Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2019 [cited 2019 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050

S. Lukić, "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050