Lukić, S. (2019). Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
Lukić, Sanda. "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
Lukić, Sanda. "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
Lukić, S. (2019). 'Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 25.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
Lukić S. Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 25.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
S. Lukić, "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050