master's thesis
Attitudes of teachers, parents and pupils towards the inclusion of children with visual impairment

Tena Takacz (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education
Cite this document

Takacz, T. (2019). Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142

Takacz, Tena. "Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142

Takacz, Tena. "Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142

Takacz, T. (2019). 'Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 12 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142

Takacz T. Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2019 [cited 2019 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142

T. Takacz, "Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142