Takacz, T. (2019). Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142
Takacz, Tena. "Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142
Takacz, Tena. "Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142
Takacz, T. (2019). 'Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 04.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142
Takacz T. Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 04.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142
T. Takacz, "Stavovi učitelja, učenika i roditelja prema inkluziji djece s oštećenjem vida", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:432142