prikaz prve stranice dokumenta Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe

Pongračić, Luka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Pongračić, L. (2017). Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Pongračić, Luka. "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Pongračić, Luka. "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Pongračić, L. (2017). 'Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 14 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Pongračić L. Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2017 [cited 2021 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

L. Pongračić, "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Islandora Bookmark - Please login to use this feature