diplomski rad
Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe

Luka Pongračić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad

Pongračić, L. (2017). Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Pongračić, Luka. "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Pongračić, Luka. "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Pongračić, L. (2017). 'Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 28.01.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Pongračić L. Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2017 [pristupljeno 28.01.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

L. Pongračić, "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.