prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi

Milašević, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Milašević, M. (2015). Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, M. (2015). 'Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 17 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević M. Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2015 [cited 2024 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

M. Milašević, "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Please login to the repository to save this object to your list.