Naslov Primjena strojno čitljivih optičkih kodova u obrazovanju
Naslov (engleski) Application of machine-readable optical label in education
Autor Apolonija Boras
Mentor Vjekoslav Galzina (mentor)
Član povjerenstva Emina Berbić Kolar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Vesnica Mlinarević (član povjerenstva)
Član povjerenstva Vjekoslav Galzina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek
Datum i država obrane 2019-07-11, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Informacijski sustavi i informatologija
Sažetak Tehnološki napredak donio je primjenu inovacija u obrazovanje. Novi medijski proizvodi i usluge već značajno mijenjaju način na koji vodimo naš radni i društveni život. Djeca su prirodno znatiželjni, samo motivirani učenici i ako im se ne pruže pravi alati u zanimljivom okruženju, djeca će stvoriti svoj vlastiti put do otkrića. Od presudne je važnosti dobro razmotriti kako tehnologija u nastajanju može utjecati i dalje se razvijati u učionici/sobi dnevnog boravka u vrtiću i šire te kako se može koristiti sadržaj, obrazovni softver i tehnologija kao alat za kreativno razmišljanje. Sustavi strojno čitljivih optičkih kodova posebno su popularni za takve primjene. "Digitalni mediji imaju potencijal za uspostavu nove mogućnosti za nova iskustva i usluge putem Interneta, u svako, domu i kompanijama širom svijeta."- rekao je Will Poole, potpresjednik Windows Digital Media odjeljenja pri kompaniji Microsoft. Elektronički tj. digitalni mediji prenose informacije u digitalnom obliku. Obrazovanje pomoću digitalnih medija je kvalitetnije u odnosu na klasične metode obrazovanja. Smatra se da je elektroničko obrazovno okruženje jedno od rješenja za obrazovni proces okrenut učeniku, istraživačko učenje, koje je visokokvalitetno, a informacije su dostupne na zahtjev preko interneta i ostalih multimedijskih izvora. Također postoji interakcija s obrazovnim djelatnicima i komunikacija podržana informacijsko-komunikacijskim tehnologijama što potiče na cjeloviti pristup, konstrukciju znanja, kvalitetu učenja, stalno učenje, suradnju, transdisciplinarnost, aktivnost, suradničko učenje, samostalno učenje i timski rad. Tehnološki napredak i moderna tehnologija omogućili su nastanak strojno čitljivih optičkih kodova. U ovom radu su pobliže opisani strojno čitljivi optički kodovi i njohov razvoj. U ovom radu su pobliže opisani strojno čitljivi optički kodovi i njihov razvoj. Prikazane su tehnologije koje omogućuju rad sa strojno čitljivim optičkim kodovima i njihovu integraciju s računalnim i drugim sustavima. Opisane su neke stvarne primjene korištenja strojno čitljivih optičkih kodova u obrazovanju.
Sažetak (engleski) Technological progress brought innovation in education. New media products and services are already changing the way we run our working and social lives. Children are naturally curious, only motivated students and if they do not provide the right tools in an interesting environment, children will create their own way to discover. It is of crucial importance to consider how emerging technologies can continue to influence the development of the classroom in kindergarten and wider, and how content, educational software, and technology can be used as a tool for creative thinking. Machines readable optical code systems are especially popular for such applications. "Digital media have the potential to create new opportunities for new experiences and services across the Internet, in every home, and across the globe," said Will Poole, president of Windows Digital Media, at Microsoft. Electronic or digital media transmit digital information. Digital media education is better than the classical methods of education. It is considered that the electronic learning environment is one of the solutions to the educational process that is addressed to the learner, research learning, which is high quality, and information is available on-demand across the Internet and other multimedia sources. There is also an interaction with educators and communications supported by information and communication technologies, which promotes a holistic approach, knowledge building, quality of learning, continuous learning, collaboration, transdisciplinarity, activity, collaborative learning, self-learning, and teamwork.Technological advances and modern technology have enabled the creation of machine-readable optical codes. The paper describes the machine-readable optical codes and their development. The paper describes the machine-readable optical codes and their development. Technologies enabling the use of machine-readable optical codes are shown and their integration with computer and other systems. Some actual applications of the use of machines readable optical codes in education are described.
Ključne riječi
digitalni mediji
vrste kodova
strojno čitljivi optički kodovi
sustavi integracije strojno čitljivih optičkih kodova
Ključne riječi (engleski)
digital media
code types
machine-readable optical codes
machine-readable optical code integration systems
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:141:435739
Studijski program Naziv: Rani i predškolski odgoj i obrazovanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (mag.praesc.educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-12-03 09:07:40