Rajković, K. (2015). Utjecaj medija na stvaranje djece potrošača (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:885766
Rajković, Kosjenka. "Utjecaj medija na stvaranje djece potrošača." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:885766
Rajković, Kosjenka. "Utjecaj medija na stvaranje djece potrošača." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:885766
Rajković, K. (2015). 'Utjecaj medija na stvaranje djece potrošača', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 09.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:885766
Rajković K. Utjecaj medija na stvaranje djece potrošača [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2015 [pristupljeno 09.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:885766
K. Rajković, "Utjecaj medija na stvaranje djece potrošača", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:885766