prikaz prve stranice dokumenta Kompetencije za pedagoško vođenje vrtićkih skupina iz perspektive odgojitelja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kompetencije za pedagoško vođenje vrtićkih skupina iz perspektive odgojitelja

Varjačić, Nikolina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Varjačić, N. (2022). Kompetencije za pedagoško vođenje vrtićkih skupina iz perspektive odgojitelja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:343318

Varjačić, Nikolina. "Kompetencije za pedagoško vođenje vrtićkih skupina iz perspektive odgojitelja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:343318

Varjačić, Nikolina. "Kompetencije za pedagoško vođenje vrtićkih skupina iz perspektive odgojitelja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:343318

Varjačić, N. (2022). 'Kompetencije za pedagoško vođenje vrtićkih skupina iz perspektive odgojitelja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:343318

Varjačić N. Kompetencije za pedagoško vođenje vrtićkih skupina iz perspektive odgojitelja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2022 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:343318

N. Varjačić, "Kompetencije za pedagoško vođenje vrtićkih skupina iz perspektive odgojitelja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:343318

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.