Vidaković, T. (2024). Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
Vidaković, Tonka. "Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
Vidaković, Tonka. "Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
Vidaković, T. (2024). 'Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 11.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
Vidaković T. Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2024 [pristupljeno 11.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
T. Vidaković, "Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042