Naslov | Glazba i rano učenje engleskog jezika |
Autor | Martina Dudjak |
Voditelj/Mentor | Jasna Šulentić Begić (mentor)
|
Sažetak rada | Tema je ovoga rada povezanost glazbe s ranim učenjem engleskoga jezika. U svrhu dobivanja jasnijeg odnosa glazbe te njezine integracije u nastavu engleskoga jezika, analizirane su pjesme koja se pojavljuju u udžbenicima engleskoga jezika za drugi, treći i četvrti razred te je istraženo prihvaćaju li učenici četvrtog razreda glazbu u nastavi te koje pjesme vole pjevati. Istraživanje se odvijalo tijekom ožujka 2014. godine u Osnovnoj školi kralja Tomislava u Našicama, točnije Područnoj školi Markovac Našički. Istraživanje je obuhvatilo učenike četvrtoga razreda (N=17) koji od prvoga razreda uče engleski jezik, a te su pjesme usvojili i naučili pjevati. Provedeno je istraživanje dovelo do saznanja da je veći dio pjesama koje se pjevaju u procesu učenja jezika primjeren dječjoj dobi, no postoje i one koje ne odgovaraju učeničkim mogućnostima. Učenici vole pjevati pjesme koje su sigurno usvojili, koje su popularne i njima poznate, vedrog, ali i tajanstvenog i sjetnog karaktera, umjerenog do brzog tempa s pjevnom melodijom. Učenici prihvaćaju i pozitivno reagiraju na upotrebu glazbe kao nastavnog sredstva u procesu usvajanja engleskog jezika. |
Ključne riječi | glazba rano učenje jezika nastava engleskog jezika učenici primarnog obrazovanja |
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | UMJETNIČKO PODRUČJE Glazbena umjetnost Glazbena pedagogija
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | integrirani preddiplomski i diplomski |
Naziv studijskog programa | Učiteljski studij |
Akademski / stručni naziv | magistar/magistra primarnog obrazovanja |
Kratica akademskog / stručnog naziva | Mag.prim.educ. |
Vrsta rada | diplomski rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2014-07-03 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | The theme of this paper is the connection between music and early English language learning. For the purpose of finding out more comprehensible relationship between music and its integration into English language classes, there was done a thorough analysis of the songs which can be found in English textbooks for the second-grade, third-grade and fourth-grade pupils. The reasearch also provides the examination of fourth-grade pupils' (N=17) preferences towards music as a part of English language lessons and provides more detailed information about what kind of songs children like to sing. The research was carried out at King Tomislav elementary school in Našice, more specific, Satellite school Markovac Našički. The research drew some conclusions: the largest amount of songs which are integrated into the language learning process is considered to be appropriate for children, although some songs are not adjusted to pupils' abilities. Pupils enjoy singing songs which have been successfully acquired, which are popular and well-known, of cheerful but also mysterious and doleful nature, moderate to fast tempo and playful melody. The pupils accept music and have positive reactions to the use of music as a teaching material in the process of English language aqcuisition. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | music early language learning English language teaching primary education pupils |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad nije dostupan |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:180141 |
Pohranio | Nikolina Milanović |