Grejza, D. (2017). Temeljna načela Montessori pedagogije u školskoj praksi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:585793
Grejza, Dora. "Temeljna načela Montessori pedagogije u školskoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:585793
Grejza, Dora. "Temeljna načela Montessori pedagogije u školskoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:585793
Grejza, D. (2017). 'Temeljna načela Montessori pedagogije u školskoj praksi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:585793
Grejza D. Temeljna načela Montessori pedagogije u školskoj praksi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2017 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:585793
D. Grejza, "Temeljna načela Montessori pedagogije u školskoj praksi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:585793