Cindrić, I. (2017). (Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:878865
Cindrić, Iva. "(Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:878865
Cindrić, Iva. "(Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:878865
Cindrić, I. (2017). '(Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:878865
Cindrić I. (Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2017 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:878865
I. Cindrić, "(Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:878865